2025. április 8. (kedd) 18:02

Géptervezők Szakmai Délutánjára és a Formatervező Labor átadás

dsc_2699_54439950067_o-.jpgA Géptervező Szaktanács 2025. április 08-án 13 órától rendezte a Géptervezők Szakmai Délutánját, majd ezt követően átadtuk az A/3 épület földszint 14 helységében újonnan kialakított Formatervezői labort, ahol a hallgatók elvégezhetik modellezési feladataikat akár órarendi keretekről, akár valamilyen pályázathoz kötődő projektfeladatról legyen szó.

A szakmai délután lehetőséget biztosított a hallgatóknak arra, hogy közvetlenül találkozzanak az iparban dolgozó mérnökökkel, megismerjék pályájukat, tapasztalataikat, valamint a szakterületük aktuális kihívásait és trendjeit. A résztvevők valós képet kaphattak a mérnöki szakmáról, kiegészítve az egyetemen tanult elméleti tudást gyakorlati példákkal. Betekintést nyerhettek különböző karrierutakba, megismerhették, milyen kompetenciák és készségek szükségesek a sikeres szakmai előmenetelhez.
Az előadások mindenki számára érdekes és könnyen érthető témákat érintettek, melyekből a résztvevők inspirációt gyűjthettek a saját karrierutuk megtalálásához.

A rendezvényt Prof. Dr. Siménfalvi Zoltán, a Gépészmérnöki és Informatikai Kar dékánja, valamint Prof. Dr. Tamás Péter, a Terplán Zénó Szakkollégium elnöke nyitotta meg. Az ülést Dr. Dömötör Csaba, az ipari termék- és formatervező mérnöki alapszak szakfelelőse vezette. Az előadók Fábián Géza (GKN Automotive Hungary Kft.), Gerőcs Gyula és Nagy János (Bosch Powertools), Gávay Bence (KTM), Bényei László (Fireplace Kft.) valamint Kozaróczy-Kovács Flóra ipari termék- és formatervező mérnök, kulturális szervező voltak.

A Formatervező labor kialakításához és felszereléséhez valamint a rendezvény megszervezéséhez a Terplán Zénó Szakkollégium és a Gépészmérnöki és Informatikai Kar alapítványa nyújtott támogatást. Köszönjük Dr. Varga Attila egyetemi docens pályázatok benyújtásában nyújtott tevékeny segítségét is. Fontos kiemelni, hogy a labor kialakítása önkéntes hallgatói és oktatói munkával és szervezésben valósult meg, ami tovább erősítette a szakokon és évfolyamokon átívelő konstruktív együttműködést.  

 

Vissza